LUCO wifi Bezdrátový internet


FAQ
Ceník
Kontakty
Televize
Pokrytí
Připojení
Úvod




FAQ




Mám problém - potřebuji poradit
Naši technici jsou připraveni vám poradit popřípadě přímo u vás problém vyřešit.Stačí nás kontaktovat a domluvit se na termínu.Hot-Line +420 606 388 000 v pracovní dny od 8-18 (sms nonstop)

Jak si mám nastavit poštovního klienta?

Poštovní server pro odchozí poštu smtp si nastavte na smtp2.metronet.cz

Server příchozí pošty (nejčastěji pop3) si zvolte podle umístění vašeho e-mailu (např. seznam.cz má pop3.seznam.cz).

Do kdy má být zaplaceno ?
Platba musí být připsána na účet Poskytovatele nejpozději k 14.dni v daném kalendářním měsíci.
Důležité je správné uvedení vašeho variabilního symbolu,při chybném zadání vám nebude platba zaregistrována a budeme vás upomínat jako dlužníka.

Kam a kolik mám platit?

Potřebné ůdaje máte uvedené na vaši smlouvě o připojení.Pokud smlovu nemáte po ruce,kontaktujte nás emailem na adresu internet@luco.cz a my vám ji pošleme znovu.


FAQ FAQ
Ceník Ceník
Technologie Technologie
Pokrytí Pokrytí
Připojení Připojení
Co nabízíme?
Při uzavření
smlouvy na dva 
roky bezdrátové 
zařízení 
ZDARMA!
www.LUCO.cz
Tel.:+420 606 388 000
Email: INTERNET@luco.cz
ICQ:302168061
admin Designed & Code created by www.OandD.cz